Growth Winners
Βράβευση 2019
Για 3η φορά ο θεσμός των Growth Awards, μια πρωτοβουλία της Eurobank και της Grant Thornton, ανέδειξε και βράβευσε τις επιχειρήσεις που δημιουργούν, καινοτομούν και ξεχωρίζουν στην Ελλάδα και διεθνώς.
Στην Τελετή Βράβευσης, που πραγματοποιήθηκε τη 14η Μαρτίου 2019 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, τιμήθηκαν 7 δυναμικές εταιρείες που συνδυάζουν τις υψηλές οικονομικές επιδόσεις με μια επιτυχημένη σύγχρονη επιχειρηματική ιστορία, και συμβάλλουν αποφασιστικά στην ανάδειξη του ελληνικού επιχειρείν.
Το Πλαίσιο ξεκίνησε το 1969 από τον τότε φοιτητή Πολυτεχνείου Γιώργο Γεράρδο σε ένα κατάστημα 11 τ.μ. στη Στουρνάρη και συστήθηκε με τη σημερινή νομική μορφή του το 1988. Η εταιρεία εισήχθη στο Χρηματιστήριο Αθηνών το 1999, ενώ το 2016 οι πωλήσεις του ξεπέρασαν τα 280 εκατομμύρια ευρώ. Απασχολεί περισσότερα από 1.300 άτομα.
Το όραμα του Πλαισίου ήταν η δημιουργία μιας πελατοκεντρικής επιχείρησης και ειδικότερα ενός χώρου στον οποίο οι πελάτες μπορούν να βρουν και να προμηθευτούν τα πάντα σε σχέση με την πληροφορική, την τηλεφωνία και τα είδη γραφείου. Η ανάπτυξή του το οδήγησε, μεταξύ άλλων επιτευγμάτων, να αποτελέσει 1 από τις 500 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ευρώπη για 8 συνεχόμενα χρόνια (2000-2007).
Αυτό που διαφοροποιεί το Πλαίσιο από τις άλλες εταιρείες του κλάδου είναι το γεγονός ότι:
• Δεν είναι μόνο έμπορος αλλά και κατασκευαστής – έχει γραμμή συναρμολόγησης υπολογιστών που παράγει πάνω από 60.000 υπολογιστές τον χρόνο.
• Είναι ο μεγαλύτερος technical support provider για υπολογιστές στην Ελλάδα – έχει 22 αυτοτελή σημεία service με stock σε ανταλλακτικά και εκπαιδευμένους τεχνικούς.
• Αποτελεί ένα πολυκαναλικό, πολυπελατειακό και πολυπροϊοντικό μοντέλο – αριθμεί 23 καταστήματα σε Ελλάδα και Βουλγαρία και διαθέτει το ηλεκτρονικό κατάστημα plaisio.gr.
• Αφιερώνει περίπου 40.000 ώρες τον χρόνο για εκπαίδευση στους ανθρώπους του, ώστε να είναι up to date για τις τελευταίες τεχνολογίες και τάσεις.
Η ΕΛΒΑΛΧΑΛΚΟΡ Ελληνική Βιομηχανία Χαλκού και Αλουμινίου Ανώνυμος Εταιρεία (ElvalHalcor) είναι κορυφαίος βιομηχανικός παραγωγός διεθνώς στον κλάδο του αλουμινίου και του χαλκού. Η ElvalHalcor συστάθηκε τον Δεκέμβριο του 2017, με τη συγχώνευση της Ελβάλ (Elval), μίας από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές βιομηχανίες έλασης αλουμινίου, και της Χαλκόρ (Halcor), του μεγαλύτερου παραγωγού σωλήνων χαλκού στην Ευρώπη. Η εταιρεία είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
Η επιτυχημένη επιχειρηματική δραστηριότητα της ElvalHalcor βασίζεται στην έντονα εξωστρεφή εμπορική παρουσία της σε παγκόσμιο επίπεδο, τη διαρκή πρωτοπορία και τη συνεχή επένδυση σε έρευνα και τεχνολογία με γνώμονα την πελατοκεντρική φιλοσοφία.
Η εταιρεία διαθέτει περισσότερα από 80 χρόνια εμπειρίας και τεχνογνωσίας, ισχυρή παραγωγική βάση με 14 εργοστασιακές μονάδες, εμπορική παρουσία σε πάνω από 100 χώρες, καθώς και εξειδικευμένο και έμπειρο ανθρώπινο δυναμικό.
Η ElvalHalcor δραστηριοποιείται σε δυναμικά αναπτυσσόμενες αγορές, όπως:
• Αυτοκινητοβιομηχανία
• Ναυπηγική βιομηχανία
• Συσκευασία
• Ενέργεια και δίκτυα διανομής
• Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
• Βιομηχανικές εφαρμογές
• Θέρμανση, εξαερισμός, ψύξη και κλιματισμός (HVAC&R)
• Δόμηση και κατασκευές
Η εταιρεία Jumbo είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1986 και συνιστά πλέον μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις λιανικής πώλησης, με 77 καταστήματα σε 4 χώρες. Αναλυτικά διαθέτει 51 καταστήματα στην Ελλάδα, 5 στην Κύπρο, 9 στη Βουλγαρία, 12 στη Ρουμανία, καθώς και το ηλεκτρονικό κατάστημα e-jumbo.
Έχει συνάψει συμβάσεις εμπορικής συνεργασίας με εταιρείες με καταστήματα που φέρουν το σήμα της στη Βόρεια Μακεδονία, στην Αλβανία, στο Κόσσοβο, στη Σερβία και στη Βοσνία. Η Jumbo συνεχίζει την επέκταση του δικτύου της τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό με στόχο το άνοιγμα 2 ακόμα νέων καταστημάτων μέχρι τον Ιούνιο του 2019. Ακόμα, δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στις υποδομές, με αποτέλεσμα να διαθέτει περίπου 390.000 τ.μ. υπερσύχρονων αποθηκευτικών χώρων.
Η Β. ΚΑΥΚΑΣ είναι η κορυφαία σε πωλήσεις ελληνική εταιρεία στον χώρο του ηλεκτρολογικού υλικού, φωτισμού, ενεργειακών λύσεων και βιομηχανίας. Μέσα από το σύγχρονο δίκτυο των 61 καταστημάτων της σε Ελλάδα και Κύπρο, το τμήμα πωλήσεων Β2Β, το εξειδικευμένο τμήμα φωτισμού και ICT, τα 2 κατασκευαστικά τμήματα ηλεκτρικών πινάκων σε Αττική και Θεσσαλονίκη, το τμήμα ενεργειακών λύσεων, βιομηχανίας, ναυτιλίας και το τμήμα διαχείρισης έργων, η Β.ΚΑΥΚΑΣ προσφέρει μεγάλη γκάμα καινοτόμων προϊόντων και λύσεων στους B2B και B2C πελάτες της.
Η πολυετής εμπειρία της Β.ΚΑΥΚΑΣ, που ξεπερνά τα 40 χρόνια, η συμμετοχή της στα περισσότερα έργα που αφορούν νέες εγκαταστάσεις αλλά και ανακαινίσεις ή αναβαθμίσεις ιδιωτικών και δημόσιων χώρων και υποδομών, την καθιστούν σημείο αναφοράς για την αγορά στην οποία δραστηριοποιείται και ικανή να συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξή της.
Η ΧΗΤΟΣ είναι μια υγιής, καινοτόμος ελληνική βιομηχανία, που αναπτύσσεται δυναμικά και έχει ηγετική παρουσία στον κλάδο των εμφιαλωμένων νερών. Με έδρα τα Ιωάννινα, δραστηριοποιείται στον τομέα της εμφιάλωσης από το 1955, ενώ εμφιαλώνει και διακινεί το Φυσικό Μεταλλικό Νερό «ΖΑΓΟΡΙ» στην ελληνική αγορά από το 1988. Η εταιρική φιλοσοφία της βασίζεται στην εξωστρέφεια, την καινοτομία και την υπευθυνότητα. Ως ενεργό μέλος της κοινωνίας, συμμετέχει έμπρακτα στην ανάπτυξη και πρόοδο της χώρας, και αφήνει το δικό της πολύτιμο κοινωνικό αποτύπωμα.
Η ΧΗΤΟΣ εφαρμόζει τα πιο εξελιγμένα τεχνολογικά συστήματα εμφιάλωσης, σε μια πλήρη γκάμα προϊόντων και συσκευασιών, για να βρίσκεται κοντά στις καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών στην ελληνική και διεθνή αγορά. Στόχος της είναι να δημιουργεί νέα μοντέλα ανάπτυξης και προοπτικής για τη χώρα, καθώς συνδέει το Φυσικό Μεταλλικό Νερό «ΖΑΓΟΡΙ» με την πρόοδο και την εξέλιξη.
Σημαντικός παράγοντας ανάπτυξής της είναι ο τομέας των εξαγωγών. Η εταιρεία εξάγει το Φυσικό Μεταλλικό Νερό «ΖΑΓΟΡΙ» από την Ευρώπη, τα Βαλκάνια και τη Ρωσία, μέχρι τις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Αυστραλία.
Ο όμιλος ΟΤΕ είναι κορυφαίος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μέλος του Ομίλου Deutsche Telekom (DT).
Ως ηγέτης στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών, κατέχει τα μεγαλύτερα μερίδια συνδρομητών σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται (κινητή, σταθερή, συνδρομητική τηλεόραση). Παράλληλα, είναι ο μεγαλύτερος επενδυτής σε νέες τεχνολογίες και δίκτυα με επενδύσεις περίπου 3 δισ. ευρώ το διάστημα 2011-2017, ενώ για την περίοδο 2018-2022 υλοποιεί επιπλέον 2 δισ. ευρώ επενδύσεις σε δίκτυα νέα γενιάς. Με αυτό τον τρόπο, ανοίγει τον δρόμο για την κοινωνία των Gigabit και οδηγεί τη χώρα στη νέα ψηφιακή εποχή.
Ο όμιλος ΟΤΕ αποτελεί πυλώνα της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας. Το οικονομικό αντίκτυπο της δραστηριότητάς του στην ελληνική οικονομία ανέρχεται σε 4,8 δισ. ευρώ (περίπου 2,7% του ΑΕΠ), έχει δημιουργήσει περίπου 75.000 θέσεις εργασίας (άμεσες και έμμεσες), συνεισφέρει περίπου 1 δισ. ευρώ στα κρατικά έσοδα κάθε χρόνο και εκτελεί πλειάδα δράσεων εταιρικής υπευθυνότητας.
Η νέα μεγάλη πρόκληση του ομίλου ΟΤΕ είναι να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στη νέα ψηφιακή εποχή, να αναπτύσσει τις υπερσύγχρονες υποδομές που χρειάζεται η χώρα και η κοινωνία, να αποτελέσει παράδειγμα ψηφιακού μετασχηματισμού και να παρέχει εξειδικευμένες λύσεις για τις ανάγκες της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.
Η Chipita ιδρύθηκε το 1973 στην Ελλάδα με αντικείμενο την παραγωγή και εμπορία αλμυρών snacks, με βασικό τότε προϊόν τα Extra Τυρογαριδάκια και, από το 1988, τα πατατάκια (potato chips). Το 1991 κυκλοφόρησε το croissant 7DAYS (ατομικό, συσκευασμένο, μακράς διαρκείας) και πολύ γρήγορα και το mini 7DAYS. Λίγα χρόνια μετά, το 1995, κυκλοφόρησε τα Bake Rolls, ένα καινοτόμο, αλμυρό προϊόν που γνώρισε πολύ γρήγορα μεγάλη επιτυχία.
Περίπου την ίδια εποχή, η Chipita ξεκίνησε την πορεία της διεθνοποίησής της, την οποία ακολουθεί πιστά μέχρι σήμερα. Η ανάπτυξη αυτή πραγματοποιείται με 2 τρόπους: με δικές της εταιρείες και με στρατηγικές συνεργασίες με μεγάλες διεθνείς ή ισχυρές τοπικές εταιρείες.
Ήδη από το 1996, η Chipita «επιχείρησε» εκτός των ελληνικών συνόρων με τη δημιουργία παραγωγικών μονάδων στη Βουλγαρία και την Αίγυπτο. Ακολούθησαν εργοστάσια στην Πολωνία, τη Ρουμανία, τη Ρωσία, τη Σαουδική Αραβία και πρόσφατα στην Ινδία, την Τουρκία και τη Μαλαισία. Παράλληλα με τα εργοστάσια, η Chipita δημιούργησε εμπορικά γραφεία και δομές σε 8 χώρες: Γερμανία, Ουγγαρία, Ουκρανία, Σερβία, Σλοβακία, Τσεχία, Λευκορωσία, Ηνωμένο Βασίλειο.
Η Chipita δραστηριοποιείται διεθνώς σε 3 μεγάλες κατηγορίες προϊόντων: κρουασάν και παρόμοια προϊόντα ζύμης, ψημένα σνακ από ψωμί (Bake Rolls) και άλλα προϊόντα. Συνολικά, προσφέρει τα προϊόντα της, που παράγονται σε 16 εργοστάσια 10 διαφορετικών χωρών, σε καταναλωτές από 56 μέρη του κόσμου, είτε απευθείας είτε μέσα από στρατηγικές συνεργασίες.